לכבוד:
ד"ר מיכאל יונש
===========
הנדון :סקר שביעות רצון בנושא התייעצות עם רופא מומחה
שלום רב,
כפי שווודאי ידוע לך, מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם משקיעים רבות באיכות השירות ללקוחות.
מתוך שאיפתנו המתמדת לשיפור, אנו עורכים דרך קבע סקרי שביעות רצון לקוחות. בחודשים
האחרונים ביצענו סקר שירות בקרב 25 מלקוחותינו אשר להם הענקת שירות.
הפרמטרים העיקריים לקביעת הציון :
1 .שביעות רצון כללית מהביקור.
2 .שביעות רצון ממהירות קבלת התור.
3 .שביעות רצון מיחס הרופא.
4 .שביעות רצון מהזמן שהרופא הקדיש לבדיקה.
5 .הערכתם לגבי התמצאות הרופא בבעיה שלשמה הגיעו.
6 .עד כמה ההסברים של הרופא היו ברורים ומובנים.
7 .אסתטיקה ונקיון המרפאה.
8 .מהי הסבירות שתתן המלצה למכר לקבל שרות אצל הרופא.
בסקר שנעשה לחלק מהרופאים הנותנים שרות של ייעוץ לעמיתי המושלם קיבלת את הציון 6.6 (בסקלה של 7-1.)
אנו מעריכים מאד את המאמץ שהשקעת להשגת ציונים אלה – כל הכבוד על הציון המושלם!!